Letí to letí....hrajeme 1.B třídu /popáté/, III. třídu a 3x okres mládeže no a je tu další Znovín cup, který je jedním z těch, co tu celkovou parádu pokrývá finančně.
Letos to vypadá na rekordní účast závodníků / 1500 /, takže se na to musíme připravit :
1/ pátek /26.6./ - příprava areálu od rána / řídí Matuščin a Rohovský / - kdo nemůže ráno tak odpoledne po práci - stavba stanů, stoly z KD, cílový dojezd, parkoviště, reklamy, dovoz lavic a stolů na volejbalový plac, organizace parkování aut v areálu.....
2/ sobota /27.6./ - 7,00 hod. sraz pořadatelů u prezence tj. u KD / řídí Kropáč / - 30 děvčat u prezence, cca 20 pořadatelů na organizaci kolem prezence a dopravy od školky po O.K. Šušlák, dále 4 pořadatelé na vjezdy na hlavní silnici kolem bytovek a " Fandy ", 4 pořadatelé kolem hřiště / vjezd na hlavní cestu u Hlucháňů a na vjezd do areálu / a 2 pořadatelé na organizaci parkování aut od 6,00 hod. ráno na hřišti a za rotou.
- 8,00 hod. příprava startu u Znovínu /řídí Rohovský /- 8 pořadatelů
- 7,30 hod sraz pořadatelů na hřišti /řídí Matuščin /pro občerstvovací stanice u roty v Hnanicích a v
Rakousku - 18 pořadatelů
- po startu se celý peloton vrací od Chvalovic zpátky po hlavní silnici do obce a před KD zatáčí do areálu ZD
k viaduktu a pokračuje kolem potoka k Chvalovicím a poté k Novému Šaldorfu atd.
Z toho vyplývá, že musíme udržet bezpečnou průjezdnost tohoto úseku závodu cca od 7,00 do 10,00
hod.
- 9,00 hod. - sraz pořadatelů na hřišti - občerstvovací stany pro závodníky - 10 pořadatelů
- 10,45 hod. - provozní pohotovost pořadatelů od sjezdu u " Fandy " až ke vjezdu do cíle na hřišti - 20
pořadatelů
- odebírání čipů závodníkům - 6 pořadatelů, výdej igelitek závodníkům v cíli - 8 pořadatelů
- atd.....
Pokud jste se dočetli až do této věty, tak jste optimálně připraveni stát po boku těch Tatraňáků na Znovín cupu 2009, kteří berou tuto akci jako povinnou pro další zdárný chod fotbalu v Šatově.
Za výbor TJ Tatran - sekretář